19 Ekim 2009 Pazartesi

İPTAL ETTİM ANAOKULUNU!

Bir önceki yazımda savinçliyiz ,mutluyuz.yaşasın okulumuz demiştik ama bugün herşey değişti.:(( Zehra sınıfta çantasını hiç çıkarmadı ve sürekli "ben buraya gelmiyecektim,annem beni zorla getirdi.." deyip durmuş.Hiçbir faaliyete katılmamış.Halbuki ben onu hiç zorlamamıştım.Kendi isteği ile gidiyordu.
Ona kızım sen neden gitmekten vazgeçtin ? diye sordum."Sıkıldım" dedi.Kurallardan sıkılmış anladığım kadarıyla."Bak kızım heryerde uyulması gereken kurallar vardır.Bunlara uyarsak mutlu oluruz dedimve birkaç örnek verdim.Bana ,anne ben her istediğimi yapınca çok mutlu oluyorum,demez mi.Ne diyeceğimi bilemedim ve sustum.
Neyse daha sonra tekrar anaokuluna gitmeye karar verdi.Tam sevindik derken,Bu seferde eve gelirken bütün kırtasiye malzemelerini toplamaz mı?Neymiş efendim özlermiş malzemelerini.Öğretmeni izin vermek istememiş bu seferde "iptal ettim ben anaokulunu"deyip deyip durdu.Sanırım bizi biraz uğraştıracaksın zehra!

3 yorum:

sühendan dedi ki...

Alem kız şu Zehra ya.Sen bu laflara bakma Elif.Okul öncesi gitmesi gerekir artık.Seneye okul için de aynı şeyleri söyler.Yoksa zehra enes den küçük müydü?

Elif dedi ki...

Evet enesten küçük.enes sanırım 2004 doğumlu.zehra 2005ocak doğumlu.

Hafsa dedi ki...

vazgecme elııııfff:)) sakın .. aynen devam...