8 Eylül 2009 Salı

Sultanahmet Fuarı!














Hafta sonu annemdeydik.Tabi sultanahmete gitmeyi ihmal etmedim.Evlendikten sonra oralara gidişim heralde sayılıdır.Eskiden oralar da gezerdik .Şimdi oraları görünce eski günler geldi aklıma.Köfteciye baktım yerinde duruyor mu? diye.Hala yerinde Emine! Ne günlerdiiiii...
Etraf çok kalabalık,Çimenler iftarı orada yapmayı düşünen insanlarla dolu.İftara üç saat var ama çimenlerde boş yer yok desek doğru olur.Annem bizde iftarı burada yapalım dedi ama üç çocukla bu olacak iş değildi tabii.
Fuar alanı epey genişlemiş ,en azından ben görmeyeli.Kendime Cüneyt Suavinin iki kitabını aldım.Çocuklarada hikaye kitabı ve boyama kitabı.Boyama kitabı aynı zamanda elif cüzünü de öğretiyor
o yüzden epey eğitici
Zehra ve Yusuf sultanahmeti pek sevdiler Anne tekrar gidelim diyorlar.Söz verdim onlara bir dahaki sefere tranvaya bindireceğim onları.Aslında Beyazıta da gitmeyi istiyordum .Dört sene gittiğim resim kursunu ziyaret edecektim ama zaman kalmadı.Gerçi hocamı görünce kurstan ayrıldığımdan beri fırçayı elime almadığımı nasıl söylerim bilemem ama inş. bir daha ki sefere ordayım..

2 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

haftasonu annendeydin ve benim haberim yok... cık cık cık...
zehranın poşet pek tanıdık geldi :D
o köfteciye gidelim yine arkadaşım gel sen bir daha ramazan bitmeden...

Elif dedi ki...

evet canım.2 gün kaldık sadece haber veremedim.İNŞ.ramazan bitmeden gelirsem gideriz.
e poşet nesil yayınlarından olunca tabi tanırsın:))ben senide orda görmeyi umuyordum..