10 Temmuz 2009 Cuma

ŞİRİNLER !!!!!


5 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

3 şirin canavar
hehehehehehehe... ne o kız kornişin hali :)

Elif dedi ki...

sorma şekerim,iki yada 3 ayda bir muhakkak bu hale geliyor.Bizimkiler sanki ormanda yaşıyor perdeleri daldan dala uçmak için kullanıyorlar:))

Elif dedi ki...

sorma şekerim,iki yada 3 ayda bir muhakkak bu hale geliyor.Bizimkiler sanki ormanda yaşıyor perdeleri daldan dala uçmak için kullanıyorlar:))

Adsız dedi ki...

ayyy canlarim benim, hepsindede nekadar ayri güzellik var, masallah! annelerine cekmisler ;-) gercekden elif abla böyle bir sayfa yapdigin icin cok sevindim, yani ilerde cocuklarinin büyüyünce annelerinin yapdigi bu güzel hatira ile gurur duyacaklar!
hepinizi cok seviyorum ve özlüyorum, insallah yakinda görüsmek ümidi ile, Merve Erdil

Elif dedi ki...

Teşekkür ederim canım.İnşallah görüşmeküzere seni öpüyorum.