12 Haziran 2008 Perşembe

EN SONUNDA!


Merhaba!
En sonundan yazı yazmaya başladım.Bunu epey zaman önce istemiştim ama ancak şimdi kısmet oldu..3 çocukla herşey planladığın gibi olmuyor tabii.Onlar uyuduklarında şu şu işlerimi yaparım diyorum,ama nerdeeee. O gün şansıma yaa çok az uyuyolar.Hatta onları uyuturken harcadığım zamandan daha az uyudukları bile oluyor ,ya da hiç uyumuyolar
.Bazende biri uyuyor diğeri uyumuyor.Uyuyan kardeşini uyandırıyor.böyle olunca bırakın planladığım işi yapmayı sinirden çatlıyorum.Çevremdekiler ve bunların başında da eşim çocuklara karşı çok sabırlı olduğumu düşünüyor olsada ,bence sabırlı değilim.aralarında çok az yaş farkı var. Kızım 3,5 yaşında .onun yaşında ki birçok çocuğun tek bir kardeşi bile yokken onun biri 2 yaşında diğeri 7 aylık iki kardeşi var.bazen kardeşlerini kıskanıp onların bizim beğendiğimiz hareketlerini taklit ediyor.onun bu hali içimi cız ettiriyor.tabiii bunlar gibi daha neleeer var anlatacak.İnşallah daha sonra.....

2 yorum:

Elif dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

çok şükür arkadaşım... sonunda bir ses geldi senden :D
tabi ben tek çocuklu olduğum için gayet rahat ilgileniyorum blogla... sende üç bebe üçü de ayrı ilgi ister yaşta... allah kolaylık versin sana.
rabbim yardımcın olsun...